میز تاشو مسافرتی و کاربرد های آن

میز تاشو مسافرتی و کاربرد های آن

میز تاشو مسافرتی و کاربرد های آن

میز تاشو مسافرتی یکی از لوازم های پرفروش به شمار رفته و از کاربرد فراوانی نیز در هنگام مسافرت و در حین استراحت برخوردار می باشد‌. با توجه به این موضوع که مدل های گوناگون و متنوعی توسط شرکت های مختلف در دست تولید می باشد. این امکان فراهم است تا بر اساس سلیقه و میل خود رنگ و طرح مورد نظر را انتخاب نمایید. همچنین دارای ابعاد مختلفی بوده که البته پیش از خرید باید اطلاعات کافی در رابطه با آن داشته باشید تا خرید شما راحت تر شود. می ‌توانید به همراه میز تاشو مسافرتی، صندلی مسافرتی نیز خریداری نموده تا از این طریق یک مجموعه کامل استراحتی را برای خود تأمین کنید.

میز تاشو مسافرتی:

میز تاشو مسافرتی بسیار مناسب برای تفریح و مسافرت است، اما از این محصول پر کاربرد در تراس، بالکن و حیاط خلوت نیز میتوان استفاده کرد زیرا فضای کمی را اشغال می کند و به آسانی جابجا می شود. همچنین از مهمترین خصوصیات این محصول، قابلیت تاشو بودن است که به راحتی می‌توان آن را باز و بسته کرده و در کمترین مکان و فضا آن را قرار داد که گزینه مناسبی برای مسافرت، کوهنوردی، پیاده ‌روی‌های طولانی و ساحل است. در ادامه انواع و اقسام میز تاشو مسافرتی و کاربردهای آن را بازگو می کنیم امیدوارم با سپری کردن دقایقی از وقت خود و خواندن این مقاله اطلاعات کافی کسب کنید.

ویژگی های میز تاشو مسافرتی:

میزهای مسافرتی در مدل های متنوعی تولید شده که می توان به نوع تاشو و ساده اشاره کرد. اما مدل میزهای تاشو بسیار مناسب و کاربردی تر به شمار می رود. برخی از مدل های این میز دارای پایه و صفحه رویه مجزا است که به راحتی به هم وصل می شوند. اما در برخی از آن ها به هم متصل می باشند که با قابلیت تا شدن فضای بسیار کمی را اشغال می ‌کند و در کمترین مکان قرار می گیرد. باید هنگام خرید به اندازه و سایز آن توجه کنید زیرا در سایزهای مختلف تولید شده که باید بر اساس نیاز مدل مناسب را انتخاب کنید.

یکی از بهترین مدل های این محصول میز تاشو چهار نفره است که جزو پرفروش ترین محصولات مسافرتی به شمار می رود. این میز تاشو دارای صندلی نیز می باشد که به صورت چمدانی و مانند یک کیف سامسونگ قابلیت باز و بسته شدن را دارد. صندلی و میزتوسط پایه ها به راحتی قابل نصب هستند. این مدل دارای جنس های مختلفی مانند آلومینیوم، پلاستیک و چوب است که هرکدام کیفیت های مختلفی دارند، مثلاً جنس آلومینیوم ضد زنگ، مدل چوبی مقاوم در برابر باد و همچنین در برابر برخورد با آب و مدل پلاستیکی در برابر تغییر شکل و شکستن مقاوم است.

دیگر ویژگی ها

 میز تاشو در طرح و اندازه های تک نفره و چند نفره تولید می شود که از نظر جنس بدنه و پارچه هم متفاوت هستند. پارچه‌ ای که در قسمت نشیمنگاه استفاده می کنند از پارچه های ضخیم و برزنتی می باشد که بر اساس نوع جنسی که شما انتخاب می کنید در برابر نور آفتاب، برخورد آب و وزن بالای افراد بازدهی خوبی نشان می دهد. برخی از شرکت ها این پارچه ها را به صورت دولایه و در میان آن از فوم استفاده می کند تا محلی راحت و انعطاف پذیری برای نشستن باشد.

معمولاً روکش ‌های فلزی و روکش های پارچه ای از انواع مختلفی است که برای تولید مورد استفاده قرار گرفته که البته هر یک از آنها با توجه به در نظر گرفتن وزن و حجم تغییر می‌کند. اما در حالت کلی اگر می خواهید یک گزینه مناسب برای سفرهای کوتاه مدت خود انتخاب کنید. که کاملاً کاربردی باشد پیشنهاد ما روکش ‌های جنس پارچه‌ای است که دارای وزن سبک و حجم کمتر میباشد.

جنس میز و صندلی ها

از نظر پایه، میز و صندلی دارای انواع فولاد، آلومینیوم، استیل و فلز می باشد اما تمامی جنس های نام برده شده در کیفیت آن تاثیری ندارد. بلکه در قوی تر شدن پایه ها تاثیر گذار است. مثلاً یک فرد سنگین وزن می‌تواند بر روی پایه های فولادی بنشیند. که صدمه ای به پایه های صندلی وارد نشود پس در زمان خرید باید بیشترین وزن را در نظر بگیرید.

در هنگام خرید میز های تاشو باید نکاتی را در نظر داشته باشیم، مثلاً استفاده از این محصول چون کاربردی هستند ساخت و طرح آن ها بسیار مهم است همچنین طراحی و کیفیت ساخت آن با مدت زمان قابل استفاده رابطه مستقیم دارد که در صورت مراقبت مناسب و کیفیت خوب می توانید مدت طولانی از آن استفاده کنید. مثلاً خرید میزهای پلاستیکی قیمت مناسبی دارند و از نظر عملکرد نیز بسیار عالی است و امکان استفاده هم در داخل و هم خارج از خانه وجود دارد . وزن آن سبک تر از جنس های دیگر است، اما محدودیت هایی از نظر وزن دارد یعنی برای وزن تعیین شده قابل استفاده میباشد.

صندلی تاشو مسافرتی:

در کنار میز شما می ‌توانید از صندلی های تاشو مسافرتی نیز استفاده کنید و به دلیل جمع و جور و قابل حمل بودن آن کاربردهای زیادی در رستوران، منازل، میز تحریر بچه گانه، صندلی نماز و… دارد که در کنار میز تاشو یک مجموعه کامل استراحتی برای تفریح فراهم می کند.

صندلی های مسافرتی به دو گونه ساده و تاشو وجود دارد که بهترین آن مدل تاشو می باشد زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند. همچنین ویژگی هایی مانند مقرون به صرفه، مقاومت بالا، تحمل وزن سنگین، مقاومت در برابر نور خورشید و… دارد. صندلی ها به صورت بی دسته و دسته دار، با پشت و بدون پشتی تولید می شود که شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود و طبق سلیقه خریداری کنید. صندلی های دسته دار با پشتی برای تمامی افراد بسیار راحت می باشد. همچنین جنس پارچه طوری در قسمت پشت آن به کار برده شده که مانع از خستگی پشت شما میشود. زیرا هوا در قسمت تور مانند جریان دارد و دسته های آن یه مانند یک تکیه گاه برای دست های شما عمل می کند.که مانع از آویزان شدن دست در کنار بدن میشود.

انواع میزهای تاشو

این وسیله مزیت های فراوانی دارد مثلاً نمونه هایی از آن ها را برای ضیافت و مهمانی  استفاده می کنند. نمونه ای دیگر در رستوران ها، بوفه های موقت، نمایشگاه ها و… قابل استفاده است.

 یکی دیگر از انواع میزهای تاشو در پیک نیک و مسافرت قابل استفاده است که دارای یک صندلی تاشو داخلی می باشد و پایه های آن جمع می شود. از این مدل در سفره خانه ها و حیاط خانه نیز استفاده می شود. مدل های مسافرتی که یکی از وسیله های پرکاربرد در مسافرت به شمار می رود. در هنگام استراحت با قرار گیری درست و صحیح بدن باعث جلوگیری از خستگی زودرس، آسیب به مفاصل و از درد ناحیه گردن جلوگیری می کند و به شما احساس آرامش بیشتری می دهد.

 مدل میزهای تاشو دیواری که خلاقانه ترین مدل به شمار می رود از طریق پیچ و مهره به دیوار متصل میشود. که پایه های میز جمع میشود و بدنه آن در کنار دیوار قرار می گیرد. در هنگام نیاز میتوانید پایه ها را باز و استفاده کنید. فضایی که از اتاق شما اشغال می کند تنها چند سانتی متر است.

انواع میز

 مدل میزهای تحریر تاشو نسبت به میزهای کامپیوتر قیمت مناسب تری دارد همچنین جابجایی آن به راحتی صورت می گیرد. که بچه های کم سن و سال و افراد مسن می ‌توانند بدون هیچگونه فشاری آن را جابه‌ جا کنند. همچنین  مناسب اتاق های کوچکی است که افراد در آن نیاز به میز تحریر یا میز کامپیوتر دارند و فضای اتاق، گنجایش کافی ندارد. اما با استفاده از میز تحریر تاشو می توان به این مشکل پایان داد. می توانید بعد از استفاده آن را جمع آوری تا فضای اتاق را درگیر نکند.

معمولاً میز تاشو گرد برای غذا خوری مناسب بوده و از آن در عروسی ها و همچنین کارهای تجاری استفاده خواهند کرد. این میزهای گرد می توانند یک فضای بسیار صمیمی و نزدیکی را برای همنشینان ایجاد کنند.

جنس میز تاشو:

مواد اولیه ای که برای تولید میزهای تاشو مورد استفاده قرار می‌ گیرد بسیار سبک بوده. چرا که از این طریق پس از تولید حمل و نقل آن به آسانی صورت گرفته و البته دارای جنس های مختلفی نیز می باشد. در ادامه سعی می کنیم برخی از آن ها را برای شما شرح دهیم.

چوب:

یکی از جنس های استفاده شده برای تولید میز و صندلی از نوع چوبی است که برای تراس، حیاط خانه و بالکن استفاده می‌ کنند. جنس آن از چوب طبیعی و روکش براقی دارد تا در مقابل نفوذ آب مقاوم و دچار پوسیدگی نشود. در فضاهای باز و مسافرت نیز استفاده می کنند.

پلاستیک:

میزهای پلاستیکی سبک و مقاوم در برابر ضربه هستند. از پلاستیک های فشرده ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. همچنین در هر شرایط آب و هوایی مانند بارانی و آفتابی بسیار کاربردی و یک انتخاب محبوب برای اغذیه فروشی و ساندویچ فروشی های سیار است. زیرا دارای نصب فوق العاده آسان و حمل با وسایل نقلیه کوچک صورت می گیرد.

استیل:

میزهای تاشوی استیل دارای قاب های بسیار محکم با پایه های مقاوم است. همچنین برای کافه هایی که دارای فضای کوچکی هستند و در تابستان فضای خود را گسترده می کنند بی نظیر است. جنس استیل  به صورت گسترده و در رنگ های آبی ساحلی، قرمز و سبز تولید می شود. که بر اساس سلیقه و دکور محیط قابل استفاده و می توانید به راحتی طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

آلومینیوم:

جنس های آلومینیومی از تمامی موارد ذکر شده با دوام و محکم تر است و خاصیت ضد زنگ زدگی دارد. یعنی با مواد شوینده  می توان به راحتی و بدون هیچگونه اسیب دیدگی یا خرابی آن را شستشو داد و در سطح بالای گرما آسیب نمی بینند.

میزهای تاشو مسافرتی دارای جنس های مختلفی بوده که بر حسب نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید. اما مهمترین اولویت برای تمامی افراد خرید از فروشگاه های شناخته شده و معتبر می باشد که در این زمینه ما سایت ویرا آراد گروپ را معرفی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *