لوازم سفر یک روزه

لوازم سفر یک روزه

لوازم مورد نیاز سفر یک روزه:

لوازم سفر یک روزه، به سفر رفتن از جمله فعالیت های لذّت بخش است که ما را برای مدّت زمانی کوتاه از مشغله های زندگی روزانه به دور می کند. به مسافرت رفتن فواید بسیاری به همراه خواهد داشت که اثرات مثبت آن تا به سال های سال همراه با شما باقی خواهد ماند. حال آن که می تواند در بهتر شدن زندگی ما هم نقش مهمی را بازی کند. ما برخی از این فواید را می توانیم در بهبود مهارت های ارتباطی و اجتماعی، آرامش ذهنی و روانی، آمادگی برای شرایط پیش بینی نشده و… جای بدهیم. ولی بسیاری از افراد برای مسافرت رفتن به دنبال تعطیلی های چند روزه می باشند و حتی به سفرهای کوتاه مدّت و یک روزه فکر نمی کنند!

حال آن که در سفرهای یک روزه شما می توانید صبح از خانه خود به بیرون رفته و شب به خانه خود بازگردید و برای مدّت زمانی کوتاه از زندگی روزانه و کسالت آور شهری دور شده و استراحت نمایید. چنانچه که شما جزئی از افرادی می باشید که تصمیم گرفته اید به یک سفر یک روزه پرتلاطم و هیجان انگیز بروید و لوازم مورد نیاز سفر یک روزه خود را تهیه کنید، در این مطلب از ما در ویرا آراد گروپ همراه‌مان باشید.

 معرفی لوازم مورد نیاز سفر یک روزه؛

به همان شکل که در قسمت فوقانی متن به این نکته اشاره نمودیم، سفر یک روزه گزینه بسیار مطلوبی در راستای استراحت نمودن و دور شدن از زندگی کسالت آور شهری می باشد. بله شما در این میانه ها به تعطیلات خاصی نیاز نخواهید داشت. پس تنها یک روز جمعه می تواند برای شما در راستای یک برنامه ریزی منحصر به فرد کافی باشد. علاوه بر تمامی این ها هم اکنون پر مشغله بودن گردشگران منجر شده است تا آن ها به دنباله ی یک سفر کوتاه مدّت و تورهای یک روزه بروند.

به همین دلیل شما می توانید هم به واسطه ی تور و هم تنها و به صورت شخصی یک سفر یک روزه فوق العاده را پشت سر بگذارید. از این جهت بهتر می باشد نسبت به تهیه لوازم مورد نیاز سفر یک روزه غافل نشده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید. ما امروز در ویرا آراد گروپ آمده ایم تا تمامی این وسایل را به شما معرفی نموده و تمامی ابهامات شما را در این زمینه رفع و رجوع نماییم.

تورهای یک روزه

  • در اوّلین قدم یک کوله پشتی خوب تهیه کنید؛

برای سفرهای کوتاه مدّت و یک روزه کوله ها جایگزین بسیار مطلوبی برای چمدان ها و ساک های عظیم الجثه است. بهتر می باشد کوله ای را در راستای سفر کوتاه مدّت خود انتخاب بنمایید، که جمع و جور بوده و نقلی باشد. در این هنگام کوله پشتی شما جای زیادی را هم به خود اختصاص نخواهد داد. کوله پشتی لازم است سبک وزن و کوچک ولی با این وجود حسابی جادار باشد تا بتوان تمامی لوازم مورد نیاز سفر یک روزه را در آن جای داد.

علاوه بر این ها قطعاً که تمامی لوازم سفر یک روزه در جیب های شلوار یا پیراهن شما جای نخواهند گرفت. قطعاً هم جای دادن تمامی وسایل ضروری در دستان، شما را عصبی و کلافه و پریشان می کند. بانوانی که دائماً با خود کیف به آن سوی و این سوی می برند می توانند با استفاده از یک کوله پشتی مناسب قید کیف های سنگین و بزرگ خود را بزنند.

  • غذاها و تنقلات سفر یک روزه چیست؟

در سفر یک روزه غالباً بیش از حد معمول پیاده روی خواهید داشت. از این جهت پیشنهاد می کنیم خودتان را برای تمامی حالت هایی که امکان دارد در این سفر کوتاه مدّت رخ دهد، آماده نمایید. از جمله الزامی ترین چیزها برای سفر یک روزه به همراه داشتن مایعات به ویژه آب و آبمیوه می باشد که در زمان پیاده روی حتماً بدان نیاز پیدا می کنید. علاوه بر تمامی این ها نیاز نمی باشد به منظور خرید آبمیوه و یا بطری های آب هزینه نمایید‌.

شما می توانید برای دسته خوراکی ها اسنک را مدّنظر قرار بدهید زیرا امکان دارد در برخی از مقاصد سفر شما، به غذا هیچ گونه دسترسی وجود نداشته باشد و یا امکان دارد زمان سفر شما با ساعات کاری رستوران های مقصد مدّنظر همخوانی نداشته باشد. پس شما می توانید اسنک را در لوازم مورد نیاز سفر یک روزه خود جای داده و از نوش جان کردن آن به عنوان یک وعده غذایی نهایت لذّت را کسب کنید.

  • لوازم و وسایل سرگرم کننده را از خاطر نبرید!

شما می توانید یکی از لوازم تفریحی در راستای سفر یک روزه خود را در دوربین عکاسی خلاصه کنید. بهتر می باشد دوربین هایی که اندکی حرفه ای هستند و یا همان دوربین های تلفن همراه را با خود به همراه داشته باشید. چرا که بدون تردید در سفرهای یک روزه با فضاها و مکان های دیدنی بسیاری مواجه خواهید شد. آن ها قطعاً می توانند ارزش برجای ماندن در گستره ی خاطره شما را داشته باشند. شما می توانید با توجه به مقصد سیر و سفر خود و مقدار علاقه خود به عکاسی دوربین مدّنظر خود را به همراه ببرید‌.

از سایر لوازم سرگرم کننده سفر یک روزه در مسیرهایی که شما پشت سر می گذارید، اقسام گوناگون کتاب ها و کیندل ها هستند. چرا که کتاب خواندن درون اتوبوس و یا دیگر وسایل نقلیه تفریح بسیار جذاب و خوبی خواهد بود. علاوه بر این ها برای مسیرها روزنامه ها، جدول ها و مجله ها هم می توانند گزینه ایده آلی باشند که شما جهت استفاده از آن ها تنها به یک خودکار نیاز خواهید داشت.

  • نقشه و راهنما هم می تواند گزینه های خوبی باشد!

نقشه جزئی از لوازم سفر یک روزه است. از این جهت حتی اگر منطقه ای که مایل هستید بدان جا سفر کنید را به گونه ای تمام و کمال می شناسید، بهتر است یک نقشه دیجیتال و یا فیزیکی با خود به همراه داشته باشید تا خیال شما از گم شدن در منطقه کاملاً آسوده باشد.

  • لوازم و وسایل بهداشتی؛

دستمال کاغذی جزئی از لوازم مورد نیاز سفر یک روزه می باشد که در کوله پشتی شما جای بسیاری را به خود اختصاص نمی دهد. بدان جهت بدون شک و شبهه بدان نیاز پیدا خواهید کرد. به عنوان نمونه در سرویس بهداشتی هایی که در جاده قرار دارد، نمی توانید به امکانات مناسب بهداشتی دسترسی داشته باشید. از این جهت به هیچ عنوان دستمال کاغذی را از خاطر نبرید. از سویی دیگر اگر که قرار می باشد شما مدّت زمان بسیاری را در فضای باز و زیر نور خورشید قرار داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم که حتماً یک کرم ضد آفتاب تهیه نموده و درون کوله پشتی خود قرار بدهید. علاوه بر این ها استفاده از عینک آفتابی، کلاه و سایبان تا حد به سزایی اثرات مضر تابش بیش از اندازه نور خورشید را کم می‌ نماید‌. اگر که خواهان سفر یک روزه بانوان هستند، پیشنهاد می کنیم از کرم مرطوب کننده و کرم های حفاظت کننده از پوست لب در مقابل آفتاب درون کوله پشتی خود غافل نشوند.

  • تهیه کفش و لباس مناسب برای سفر یک روزه؛

کفش مناسب جزئی از ضروری ترین لوازم مورد نیاز سفر یک روزه است. چرا که زمانی در یک جای خوش آب و هوا قرار بگیریم، حس و حال پیاده روی در ما افزایش پیدا خواهد کرد. از این جهت لازم می باشد برای انتخاب کفش مناسب توجه لازم را به خرج بدهید. برای فضاهایی راحت تر چون ساحل بهتر است با خود دمپایی ببرید. همچنین به این نکته هم توجه داشته باشید که لباس خود را حتماً با توجه به فصل سفر و دمای شهر موردنظر انتخاب کنید تا از سرمای شب یا گرمای روز عصبی نشوید. در فصولی از سال که بارندگی زیاد می باشد چتر نیز از جمله لوازم ضروری سفر محسوب می شود.

  • استفاده از کیف های کمری در راستای نگهداری از پول و مدارک خود!

الزامی ترین وسایل شما چه برای سفرهای یک روزه چه برای مسافرت های چند روزه، پول به همراه مدارک شما خواهد بود. شما می‌ توانید این اسناد و مدارک را درون کوله پشتی خود جای بدهید. ولی از آن سوی که در کوله شما تمامی چیز‌ها اعم از مایعات، غذا و… وجود دارد، امکان دارد مدارک و اسناد شما صدمه ببیند یا آن که پیدا کردنشان از میان دیگر لوازم الزامی اندکی زمان بر باشد. در این صورت کیف های کمری با درب زیپی گزینه بسیار مناسبی به منظور نگهداری پول و مدارک شما است.

  • پاور بانک و یا رابط فندکی شارژ؛

در سفر یک روزه با ماشین شخصی به هیچ عنوان پاور بانک و یا رابط فندکی برای شارژ تلفن همراه را از خاطر نبرید. چرا که اگر تلفن همراه شما هیچ شارژی نداشته باشد در صورت رو به رو شدن با مشکلاتی نمی توانید کسی را از شرایط خود آگاه نمایید. پس بهتر است پاور بانک را از جمله لوازم مورد نیاز سفر یک روزه خود قرار بدهید. این گونه تلفن همراه شما همیشه روشن بوده و می توانید از آن در مواقع ضروری استفاده نمایید.

  • موسیقی به همراه لوازم پخش موسیقی!

ممکن است شما با ماشین شخصی خود به مسافرت بروید. در این هنگام رابط های پخش موسیقی چون کابل AUX را از خاطر نبرید. علاوه بر این کابل فلش و اسپیکر بلوتوث نیز می تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. قطعاً که شما با این وسیله ها می توانید از پخش موسیقی نهایت لذّت را کسب کنید.

  • تجهیزات و لوازم جانبی سفر یک روزه؛

تجهیزات لوازم سفر یک روزه می تواند در به همراه داشتن، تنقلات، میان وعده غذایی، وسایل مورد نیاز در راستای توقف ماشین، پول نقد و… خلاصه شود. امکان دارد کاربری چنین وسیله هایی بسیار کم باشد ولی اگر در موقعیتی به آن ها نیازمند باشید، هیچ چیز دیگری نمی تواند جانشین آن ها شود. چرا که مشخص نمی باشد در سفر یک روزه چه رخدادی برای شما پیش آید.

  • میز مسافرتی و صندلی مسافرتی؛

میز سفری وسیله ای است که می‌ تواند به شما در طول سفر کمک شایانی بنماید. بله، وزن این قبیل از میزها بسیار سبک بوده و قابلیت حمل و نقل آسانی دارد. اگر مایل هستید از خود به خوبی در طول سفر پذیرایی کنید، یک میز مسافرتی می تواند حلال تمامی مشکلات شما در این زمینه باشد.

حال بهتر است ما به شما در راستای سفر یک روزه جهت کسب مقدار لذّت بیشتر صندلی مسافرتی را معرفی نماییم. صندلی تاشو و یا همان صندلی سفری وسیله ای می باشد که در راستای نشستن و استراحت نمودن در دل طبیعت و سفر مورد بهره گیری واقع می شود. این نوع از صندلی ها دارای قابلیت جمع شوندگی است. یعنی آن که می توانید آن را جمع نموده و در صندوق عقب ماشین خود جای بدهید. ما از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول را می توانیم به کاهش اندازه و وزن بسیار کم آن اشاره بنماییم. به عبارتی این محصولات صندلی های سبک و قابل حملی هستند که به دلیل تاشو بودن می توانید آن در جاهای متنوع استفاده بنمایید‌.

 

نتیجه گیری؛

ما در این نوشتار از ویرا آراد گروپ سعی نمودیم به معرفی لوازم مورد نیاز سفر یک روزه بپردازیم. قطعاً شما متوجه شده اید که نیاز نمی باشد لوازم بسیاری را با خود حمل و نقل نمایید. ولی به همراه داشتن برخی از لوازم ضروری می تواند به شما کمک نماید که سفری بی نقص و عیب پشت سر بگذارید. این لوازم هم برای تورهای یک روزه و هم برای سفرهای شخصی یک روزه مورد نیاز می باشند، از این جهت در برداشتن آن ها نهایت دقّت عمل را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *