تولیدی حصیر پلاستیکی

حصیر مسافرتی 4متری

تولیدی حصیر پلاستیکی

حصیر پلاستیکی لازمه هر خانواده ای است که اهل گشت و گذار هستند. داشتن یک حصیر پلاستیکی در خانه یا صندوق عقب خودرو جزو نیازهای اساسی در مسافرت و کمپینگ است. زیراندازهای حصیری معمولا از جنس پلاستیک هستند و ابعاد مختلفی دارند. حصیر پلاستیکی تا پیش از این جنسی متفاوت از جنس های امروزی داشت و امروزه با پیشرفت ماشین آلات صنعتی این حرفه گسترده تر شده است. محصولاتی که امروزه شاهد هستید از جنس پلی اتیلن و پروپلین هستند. ما در این مطلب قرار است به تولیدی حصیر بپردازیم.

مدل های مختلف زیر انداز

دارا بودن زیر انداز جزو نیازهای انسان است. به همین دلیل امروزه مدل های مختلفی از آن تولید و آماده فروش می شود. شما حتی می توانید متناسب با ورزشی که انجام می دهید نیز زیرانداز تهیه کنید. برخی از زیر اندازهای رایج که حتما نام آن ها به گوش تان خورده است عبارتند از :
1- حصیر پلاستیکی
2- حصیر پیک نیک
3- زیر انداز جاجیم
4- زیر انداز مسافرتی
5- زیر انداز ورزشی چون مت یوگا
6- زیر انداز کیفی و غیره

این زیر اندازها خیلی زود کثیف نمی شوند و قابلیت شستشو دارند. سبک بودن و حمل و نقل آسان جزو مزایای چنین حصیرهایی است که همین دلیل عامل محبوبیت شان شده است.

قیمت حصیر پلاستیکی

حصیر پلاستیکی در تولیدی از قیمت مناسبی برخوردار است. تولیدی های زیادی در سر تاسر کشور مشغول به تولید حصیر پلاستیکی هستند که قم و اصفهان مشهور ترین آن ها می باشند. در مراحل تولید حصیر پلاستیکی انواع و اقسام با ابعاد مختلفی از حصیر پلاستیکی با قیمت های عمده تولید و در معرض فروش مشتری قرار می گیرند. قیمت حصیر پلاستیکی در تولیدی آن ، نسبت به مغازه ها و فروشگاه هایی که جزئی فروش هستند مناسب تر است و افراد و خریداران عمده سعی می کنند آن را به قیمت عمده و از تولیدی خریداری کنند تا از لحاظ اقتصادی به نفع شان تمام شود. قیمت حصیر پلاستیکی در تولیدی مناسب و مقرون به صرفه است که همین امر موجب می شود افراد بسیاری به سراغ آن بیایند.
حصیر پلاستیکی با توجه به متریال به کار برده شده در آن خواص و کاربرد متفاوتی نیز خواهد داشت. این متریال دارای مزایایی هستند. مواد اولیه به کار برده شده در حصیر پلاستیکی می تواند از الیاف مصنوعی، مواد طبیعی و غیره باشد.
قیمت حصیر پلاستیکی در تولیدی با هر نوع الیافی که باشد متفاوت خواهد بود. این مواد به کار رفته در حصیر هم چنین در طول عمر محصول نیز نقش بسزایی خواهند داشت.
همان طور که گفتیم انواع و اقسام حصیر پلاستیکی در تولیدی های اصفهان و قم ساخته می شوند که اندازه و ابعاد و همچنین برند متفاوتی دارند که آن هم در تعیین قیمت موثر خواهد بود. لازم به ذکر است که بدانید تک تکه و دو تکه بودن، تراکم و غیره در تعیین قیمت موثر خواهند بود. شما اگر قصد خرید حصیر پلاستیکی را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت های تولیدی و یا مراجعه حضوری به تولیدی و فروشگاه از قیمت به روز محصول مطلع شوید. وب سایت های فروش حصیر پلاستیکی انواع حصیر با قیمت و جزئیات را خدمت شما معرفی می کند که این می تواند به انتخابی برتر از جانب شما منجر شود.
جالب است بدانید در فروشگاه های تحت نظر تولیدی انواع حصیر بدون واسطه و با قیمت تولیدی که زیر قیمت بازار است ارائه می شوند.

بیشتر بدانید

فروش حصیر عمده

10 نکته خرید تشک مسافرتی

فروشگاه تشک مسافرتی

خرید اینترنتی تشک مسافرتی

فروش عمده تشک مسافرتی

بهترین تولیدی حصیر

بهترین تولیدی حصیر در اصفهان و قم است. این تولیدی ها با کیفیت ترین محصول را تولید و حتی به سایر کشورها صادر می کنند. تولیدی های مذکور انواع حصیر پلاستیکی را با قیمت و کیفیتی متنوع ارائه می دهند. این تولیدی ها از تیم نیروی انسانی کاربلد و سخت کوشی بهره می برند که همین امر علاوه بر اشتغال زایی، به تولید زیراندازهای با کیفیت و مرغوب منجر شده است.
تولیدی حصیر  در اصفهان و قم با تولید حصیرهایی با کیفیت در طرح و رنگ بندی متنوع قصد بر جلب رضایت مشتری دارد. خط تولید این تولیدی ها بسیار پرکار بوده و هرگونه نیاز مشتری را برآورده خواهد کرد. این تولیدی برای دسترسی راحت افراد امکان خرید آنلاین و حضوری را فراهم کرده است تا شما از هر کجای کشور که باشید این محصولات با کیفیت را خریداری نمایید. خرید بی واسطه یکی از مزایای خرید حصیر پلاستیکی از تولیدی است.

خرید از تولیدی حصیر

حصیر پلاستیکی در تولیدی از قیمت خوب و منصفانه ای برخوردار است. حتما می دانید که حصیر پلاستیکی همانند هر کالای دیگری در تولیدی و اگر به قیمت عمده خریداری شود از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود. شما مغازه دار محترم می توانید برای تامین اجناس مغازه خود و مرتبط با هر نوع نیاز مشتری هر تعداد زیراندازی که می خواهید را از درب تولیدی و بدون واسطه خریداری کنید. شما با خرید حصیر پلاستیکی از درب تولیدی خریدی عالی را خواهید داشت که سود آوری خوبی نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. کیفیت محصول برای افرادی که خریداران عمده هستند بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل همواره دنبال خرید مرغوب ترین و مشهور ترین برندهای حصیر پلاستیکی هستند تا از این طریق مشتریان خود را نیز حفظ کنند.
حصیرهای پلاستیکی، همه نوع قیمتی دارند که این نسبت به مدل های متفاوت دیگر بسیار اقتصادی خواهد بود.

سخن پایانی

حصیر پلاستیکی جزو ملزومات سفر و کمپینگ به شمار می رود. چنین حصیر هایی به دلیل آن که ممکن است در هر شرایط آب و هوایی و سطحی استفاده شوند جنس های مختلفی نیز در بازار دارند که شامل: حصیر پلاستیکی با طرح حصیر، حصیر مسافرتی جاجیم، حصیر پلاستیکی یک تکه، حصیر پلاستیکی دو تکه و غیره می شود. حصیر های پلاستیکی کیفیت های متنوعی را شامل می شوند که قیمت هر کدام با توجه به متریال به کار رفته، کیفیت بافت، سایز و ابعاد، برند شرکت و تولیدی متفاوت است. شما مشتری عزیز می توانید حصیر پلاستیکی را با قیمت عمده از جلوی درب تولیدی خریداری کنید و خریدی با سود خوب را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *