تجهیزات لازم برای سفر

تجهیزات لازم برای سفر

تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی

از آن جایی که نیاز اولیه و اساسی سفر های خانوادگی به همراه داشتن تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی است. در این فرصت می خواهیم راجع به این موارد بیشتر صحبت کنیم.

بدیهی است دارا بودن تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی هم آسایش و آرامش خیال بیشتری را برای ما فراهم می کند و هم رفاه و لذت اعضای سفر را در طول روزها و شب های مسافرت بیشتر می کند. همیشه اولین وسایلی که جمع کردن آن ها برای سفر به ذهن ما می آید. وسایل شخصی و لباس هایی است که در طول سفر باید بپوشیم.

 البته که این وسایل شخصی و نیازهای اولیه جزء موارد ضروری است ولی آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که اگر زیرانداز مسافرتی به همراه نداشته باشید تا در زیر خود پهن کنید. چگونه می توانید بر روی زمین بنشینید و از فضای اطراف استفاده کنید؟ یا چگونه می توانید بدون پهن کردن زیر اندازی بر روی زمین، تشک خود را پهن کرده و بخوابید؟ یا آیا می توانید در دل طبیعت و با استفاده از آب و هوای آزاد غذا بخورید؟

مسلم است که بدون زیر انداز مسافرتی هیچ کدام از فعالیت های لذت بخش و حتی معمولی در طول سفر امکان پذیر نیست. مگر این که بخواهید تمام روزها و شب های سفر را داخل ماشین خود بنشینید، غذا بخورید و بخوابید و یا ایستاده در طبیعت غذا بخورید!! بنابراین به همراه داشتن برخی تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی حتی از وسایل شخصی نیز مهم تر و اساسی تر است.

ضمن آن که شاید بتوانید آب و غذای مورد نیاز خود را به راحتی و به سرعت از هر مغازه بین راهی تهیه کنید. ولی مسلماً خیلی سخت تر می توانید زیرانداز مسافرتی یا صندلی مسافرتی را تهیه کنید.

زیر انداز مسافرتی اولین تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی 

همان طور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، اولین و اساسی ترین تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی زیر انداز مسافرتی است. زیر انداز مسافرتی از خیس شدن و خاکی شدن لباس های شما در اثر نشستن بر روی زمین جلوگیری می کند. ضمن آن که در برخی نقاط سنگلاخی و زمین های ناهموار نشستن بر روی زمین بدون زیر انداز مسافرتی موجب اذیت شدن بدن انسان و درد های استخوانی و عضلانی می شود. چرا که پستی ها و بلندی ها یا تیزی های برخی سنگ ها یا تیغ های علف های موجود در طبیعت در پوست انسان فرو می رود و موجبات درد و آسیب به بدن انسان را فراهم می آورد.

علاوه بر آن برای مواقعی که بخواهید بر روی زمین غذا بخورید به هیچ وجه بهداشتی نیست که سفره غذای خود را بدون زیر انداز مسافرتی بر روی زمین پهن کنید. به همین ترتیب برای مواقع خوابیدن در دل طبیعت و پهن کردن تشک های مخصوص خواب خود احتیاج دارید به یک زیر انداز مسافرتی که در زیر آن تشک پهن کنید. در غیر این صورت رختخواب شما بر روی زمین خاکی یا گل آلود کثیف خواهد شد.

به همین دلایل است که گفته می شود اولین و اساسی ترین تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی زیر انداز مسافرتی است. زیر انداز های مسافرتی از آن جهت بر زیر انداز های خانگی و غیر مسافرتی ارجحیت دارند که ضد آب هستند و بسیار ضخیم تر و غیر قابل نفوذ تر هستند. بنابراین بیشتر می توانند در برابر ناهمواری های زمین در طبیعت شما را محفوظ نگه دارند و نشیمنگاه راحت تری را برای شما فراهم می کنند.

صندلی مسافرتی

یکی دیگر از تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی، صندلی مسافرتی است. به ویژه اگر شما عادت به نشستن بر روی صندلی داشته باشید و به هر دلیلی نشستن بر روی زمین برای شما مشکل باشد. مانند پدران و مادران میانسالی که مشکلات آرتروز و درد های زانو یا پا درد دارند و نمی توانند زانو های خود را خم و راست کنند. مسلم است که برای راحتی این گروه عزیزان همسفر ما بهتر است که نیاز های بدنی آن ها را در نظر بگیریم و شرایط آن ها را رعایت کنیم.

علاوه بر آن که به سادگی می توانید با برداشتن یک صندلی مسافرتی در سفر ها برای این عزیزان آن ها را خوشحال کنیم و کاری کنیم. که آن ها نیز مانند جوان ترها از جاذبه های گردشگری و طبیعی موجود در سفر استفاده کنند و لذت ببرند. به همین دلایل است که ادعا می کنیم صندلی مسافرتی یکی دیگر از آن تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی است که بهتر می شود اگر همیشه همراه خود داشته باشید.

خوشبختانه صندلی های مسافرتی بسیار سبک و کم جا و به صورت تاشو تولید می شوند و بسیار خوش بار و قابل حمل و نقل هستند. بنابراین خاطری آسوده داشته باشید که به هنگام جای گذاری آن ها در صندوق عقب ماشین خود دچار مشکل نخواهید شد. علاوه بر آن این صندلی ها در مواقع غیر سفر نیز می توانند برای افراد میانسال عزیز در حیاط منزل شان یا بالکن و تراس آپارتمان قابل استفاده باشند. چون ضد آب و سبک هستند و به راحتی توسط خود افراد میانسال قابل جابجایی و حمل و نقل هستند.

میزوصندلی

 

میز مسافرتی

یکی دیگر از تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی به خصوص برای عزیزانی که از صندلی مسافرتی استفاده می کنند، میز مسافرتی است. این میز ها به ویژه برای مواقع غذا خوردن در سفر استفاده دارند. چرا که افرادی که بر روی صندلی مسافرتی می نشینند نمی توانند برای برداشتن چیزی از روی زمین خم شوند. به همین دلیل هم میز مسافرتی برای این گروه از افراد جزء تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی به حساب می آید.

ضمن آن که این میز های مسافرتی در مواقع غیر سفر و در منزل نیز بسیار کاربرد دارند. به عنوان میز عسلی و جمع شو برای پذیرایی از مهمانان در مواقعی که میز های کوچک برای پذیرایی کم می آوریم. یا به عنوان میز نماز برای آن دسته از افرادی که به هر علتی نشسته نماز می خوانند . برای استفاده به عنوان میز غذا برای افراد میانسال که خم شدن بر روی زمین برای آن ها دشوار است.

این افراد به علت داشتن محدودیت های حرکتی و یا عدم کنترل کامل بر روی حرکات دست یا سر خود بهتر است. ظرف غذا را برای آن ها در دسترس تر قرار بدهیم تا راحت تر غذا بخورند. به همین خاطر بهتر است یک میز مسافرتی همیشه در منزل این عزیزان موجود باشد تا هم در مواقع سفر و هم در مواقع غیر سفر بتوانند از آن استفاده کنند . با بهره گیری از آن زندگی راحت تر و دلپذیرتری را داشته باشند.

خرید تجهیزات سفر از تولیدی ویرا آراد گروپ

خرید تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی بهتر است که از تولیدی های لوازم سفری انجام بگیرد. زیرا این تولیدی ها قیمت های بسیار مناسب تر و منصفانه تری دارند و علاوه بر آن اصالت کالا ها و کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند.

یکی از این تولیدی هایی که می توانید تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی خود را به یکباره از آن جا تهیه کنید، تولیدی ویرا آراد گروپ است.

با خرید از تولیدی ویرا آراد گروپ در زمانی که برای خرید وسایل ضروری سفر باید اختصاص دهید، صرفه جویی می کنید. به ویژه که این تولیدی دارای یک سایت اینترنتی و یک فروشگاه مجازی نیز هست و شما به راحتی می توانید به صورت آنلاین خرید خود را از این طریق انجام دهید.

کارشناسان فروش ویرا آراد گروپ به صورت شبانه روزی و در همه روز های سال آماده پاسخگویی به سفارشات شما عزیزان در خصوص انواع وسایل ضروری سفر هستند . در کوتاه ترین زمان ممکن خرید شما را درب منزل به شما خواهند رساند.

قیمت های تولیدی ویرا آراد گروپ به اندازه ای است که مغازه داران عزیز و صاحبان فروشگاه های کالای سفری در اقصی نقاط ایران می توانند. برای تجهیز کالای موجود در فروشگاه خود از این تولیدی خرید کنند و از قیمت های عمده این فروشگاه بهره مند شوند.

جمع بندی

همیشه اولین وسایلی که به ذهن ما می آید برای جمع کردن در سفرها، وسایل شخصی و لباس هایی است که در طول سفر باید بپوشیم. البته که این وسایل شخصی و نیازهای اولیه جزء موارد ضروری است. ولی آیا تا به حال به این نکته فکر کرده اید که اگر زیرانداز مسافرتی به همراه نداشته باشید تا در زیر خود پهن کنید. چگونه می توانید بر روی زمین بنشینید و از فضای اطراف استفاده کنید؟ یا چگونه می توانید بدون پهن کردن زیر اندازی بر روی زمین، تشک خود را پهن کرده و بخوابید؟

آیا می توانید در دل طبیعت و با استفاده از آب و هوای آزاد غذا بخورید؟ مسلم است که بدون زیر انداز مسافرتی هیچ کدام از فعالیت های لذت بخش و حتی معمولی در طول سفر امکان پذیر نیست. بنابراین اولین و اساسی ترین تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی زیر انداز مسافرتی است.

یکی دیگر از تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی، صندلی مسافرتی است. به ویژه اگر شما عادت به نشستن بر روی صندلی داشته باشید و به هر دلیلی نشستن بر روی زمین برای شما مشکل باشد. مانند افراد میانسالی که مشکلات آرتروز و درد های زانو دارند و نمی توانند زانو های خود را خم و راست کنند.

یکی دیگر از تجهیزات لازم برای سفر با خودرو شخصی به خصوص برای عزیزانی که از صندلی مسافرتی استفاده می کنند، میز مسافرتی است. این میز ها به ویژه برای مواقع غذا خوردن در سفر استفاده دارند. چرا که افرادی که بر روی صندلی مسافرتی می نشینند نمی توانند برای برداشتن چیزی از روی زمین خم شوند.

یکی از تولیدی هایی که می توانید انواع زیرانداز های مسافرتی، صندلی مسافرتی و میز های مسافرتی مرغوب را به یکباره از آن جا تهیه کنید، تولیدی ویرا آراد گروپ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *