فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی

فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی

فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی

فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی، از ضروری ترین وسایلی که در طول سفر بهتر است به همراه خود داشته باشید می توان به زیر انداز مسافرتی اشاره کرد. زیراندازمسافرتی وسیله ای است که بر روی زمین پهن می شود وبه عنوان نوعی پوشش زمین به حساب می آید. در برخی مواقع از زیر انداز به عنوان سفره در هنگام صرف غذا نیز استفاده می شود. که مانع از ریخته شدن غذا و خرده های نان بر روی فرش یا زمین می شود. زیر اندازمسافرتی، میز مسافرتی و صندلی مسافرتی وسیله ای کارآمد برای مسافرت و پیک نیک به حساب می آید. زیرا برای این که بتوانید در تفریح های خود احساس راحتی کنید . شب ها خواب خوبی را در دامن طبعت داشته باشید یک زیرانداز مسافرتی کمک شایانی برای شما حساب می شود.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی معتبر آشنا سازیم . اطلاعات کاملی را در خصوص زیرانداز مسافرتی، صندلی مسافرتی و همچنین میز مسافرتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید لوازم کاربردی برای سفردارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

تعریفی از زیر انداز مسافرتی

زیرانداز همان طور که از اسم آن مشخص است محصولی است که بر روی زمین پهن می شود و می توان از آن برای نشستن استفاده می کنند.

زیرانداز مدل های مختلفی دارد که شما با توجه به نیاز خود می توانید مدل مورد نظر را خریداری کنید.

برای آن که زیرانداز مناسبی را خریداری کنید باید به ابعاد زیراندازه توجه ویژه ای داشته باشید و به تعداد افراد همراه خود توجه کنید. زیرانداز مسافرتی ابعادی یک نفره، سه نفره، شش نفره، 9 نفره و 12 نفره دارد که انتخاب آن به شخص شما و تعداد افرادی که شما را در طول سف همراهی می کنند بستگی دارد. ما در ادامه به معرفی برخی از مدل های زیرانداز مسافرتی می پردازیم.

انواع زیراندازمسافرتی

زیرانداز فومی، زیرانداز حصیری، زیرانداز مسافرتی ضدآب، زیرانداز مسافرتی جاجیمی تنها نمونه هایی از زیراندازهای موجود در بازار است. که شما برای تهیه آن بهتر به فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی آراد ویرا گروپ دارای سال ها سابقه در زمینه فروش مدل های مختلف زیرانداز مسافرتی در صدد است محصولی با کیفیت را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

تنوع بالای این محصولات سبب شده است که فرد در زمان انتخاب دچار سردرگمی شود. اما در صورتی که شما از ویژگی های هر کدام از این زیراندازها اطلاع داشته باشید می توانید انتخابی صحیح را تجربه نمایید.

مدل های مختلف زیرانداز مسافرتی

زیرانداز مسافرتی تهیه شده از فوم فشرده

این نوع زیرانداز مسافرتی را با ویژگی هایی بی نظیری چون حجم کم و وزن سبک در میان مردم  شناخته شده است. زیرانداز فوم فشرده به دلیل بافت فشرده ای که دارد بسیار نرم است و برای محیط های سرد انتخاب ایده آلی به شمار می آید زیرا هوا را داخل خود نگه می دارد و همین امر موجب گرم ماندن این محصول در زمان استفاده می شود .

فوم فشرده بیشتر به دلیل نرمی و سبکی در مکان هایی که بالا تر از سطح دریا هستند مانند تپه ها ،کوه و در کل مکان هایی که ناهمواری بیشتری دارند بسیار مناسب است.

زیرانداز مسافرتی بادی

نوع دیگری از زیراندازهای مسافرتی است و برای افرادی که تمایل به خوابیدن در محیط های گرم و مرطوب دارند مناسب است. جنس این محصولات از فوم نرم بوده و با کمک تلمبه های بادی می توان آن را آماده کرد و هوای موجود در این زیراندازها موجب نرمی بیشتر این مدل از زیراندازها شده است.

زیرانداز مسافرتی رولی

برای افرادی که تمایل به کوه نوردی دارند بیشترین استفاده را دارد زیرا جنس آن ها به گونه ای طراحی شده است. که شما می توانید از این محصول در محیط هایی که سنگ ریزه و کلوخ دارد  بدون محدودیت استفاده کنید بدون آن که به بافت زیرانداز مسافرتی آسیبی وارد شود. همچنین وزن بسیار سبکی دارد و فرد می تواند همانند کوله پشتی آن را بر روی پشت خود حمل کند.

زیراندازمسافرتی پارچه ای

نمونه دیگری از زیراندازهای مسافرتی است که در میان مدل های مختلف این محصول بیشترین طرفدار را دارد . به دلیل لایه های پلاستیکی که در قسمت های زیرین آن به کار رفته است مانع نفوذ مایعات به سطح رویی زیرانداز می شود.

زیرانداز مسافرتی برزنتی

همان طور که از نام این محصول مشخص است جنس اصلی آن برزنت تشکیل شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، رطوبت و پاره شدن دارد.

همان طور که در جریان هستید عایق بودن زیرانداز مسافرتی از نفوذ آب جلوگیری می کند که این خصوصیت می تواند. در محیط ‏های مرطوب مانند پارک ها، جنگل و ساحل بتوان به راحتی استراحت کرد. همچنین  یک زیر انداز باید به گونه ای طراحی شده باشد که در ‏صورت جذب هر گونه آلودگی قابلیت تمیز کردن آسانی داشته باشد و قیمت آن برای ‏عموم صرفه اقتصادی داشته باشد.

زیراندازمسافرتی پلاستیکی

پلاستیک ماده ای بسیار ارزان و کارآمد است که با کمک آن ابزارهای مختلفی را تهیه می کنند. زیرانداز پلاستیکی نمونه ای از پر طرفدارترین زیراندازهای موجود در بازار بعد از زیراندازهای پارچه ای و حصیری است که مزایای مخصوص به خود را دارد.

معیارهای مهم برای خرید زیرانداز مسافرتی

قبل از خرید زیرانداز مسافرتی باید به مکانی که قصد مسافرت به آن را دارید توجه داشته باشید تا مناسب ترین زیرانداز را انتخاب کنید. برای نمونه اگر قصد دارید به کوه بروید و رضایت کافی از سفر خود داشته باشید باید زیراندازی را انتخاب نمایید. که در محیط های سخت و سنگی کوه استفاده از آن برای شما راحت باشد . یا اگه قصد سفر به ‏جنگل یا دریا را دارید حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که زیرانداز شما دارای قابلیت هایی باشد. که از ورود آب به لایه رویی زیرانداز جلوگیری کند و شما نم و رطوبت را احساس نکنید .

بهتر است برای مسافرت از لوازم دیگری از قبیل میز مسافرتی، صندلی مسافرتی و زیرانداز مسافرتی جهت راحتی خود در طول سفر استفاده کنید.

در زمان خرید زیرانداز مسافرتی باید به نکات ویژه ای که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

سهولت در حمل نقل، زیراندازی که دارای بند جمع شونده یا ساک حمل باشد این مورد علاوه بر زیبایی می تواند موجب سهولت در جابه جایی آن شود.

داشتن کمترین حجم، این امتیاز را دارد که فضای کمتری را اشغال می کند و شما با خیالی راحت می توانید آن را در قسمت های مختلف ماشین قرار دهید.

سبکی، وزن سبک موجب می شود که به راحتی بتوانید این محصولات را جابه جا کنید.

راحتی در شستشو، شاید برای شما نیز عجیب باشد که برخی از زیراندازهای مسافرتی قابلیت شستشو ندارند و آلودگی همچنان بر سطح زیرانداز باقی می ماند. پس بهتر است در زمان خرید به قابلیت شستشو این محصولات توجه داشته باشید.

عدم نفوذ آب به قسمت های رویی، که خیال شما را بابت جذب رطوبت چمن و خاک راحت می کند.

هزینه ای که بابت خرید این محصول پرداخت می کنید باید متناسب با کیفیت آن باشد.

ضخامت زیرانداز باید به گونه ای باشد که شما با نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید همچنین این مزیت موجب افزایش طول عمر محصول می شود.

در زمان خرید این محصولات بهتر است به فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی معتبر مراجعه نمایید. زیرا محلی که تنها به فروش یک کالا اختصاص دارد علاوه بر تنوع محصولات می تواند در بهای تمام شده این محصولات نیز تاثیر گذار باشد.

فروشگاه اینترنتی آراد ویرا گروپ جزء آن دسته از فروشگاه های اینترنتی است که تنوع بالای محصولات را می توانید. در آن مشاهده کنید و همچنین در این فروشگاه می توانید محصولی با کیفیت بالا و قیمت کم خریداری کنید.

مشخصات زیر از بارزترین ویژگی های زیرانداز با کیفیت است:

ضخامت کمتر از 3 میلی متر نداشته باشد، هر چه ضخامت بیشتر باشد کیفیت و طول عمر آن نیز بیشتر است.

دارای خاصیت ضد آب باشد.

از چندین لایه تشکیل شده باشد تا از ورود خاک و خاشاک به قسمت رویی جلوگیری کند.

جنس آن زمخت و خشن نباشد که فرد را در زمان نشستن ناراحت کند.

در صورتی که از این محصول برای زیر چادر مسافرتی استفاده می کنید حتما متناسب با اندازه چادر باشد و عایق مناسبی داشته باشد.

هر کدام از موارد بالا می تواند کیفیت زیرانداز مسافرتی را برای شما در آینده تضمین کند. توجه داشته باشید که این موارد می تواند در افزایش قیمت محصولات نیز تاثیر گذار باشد.

سخن پایانی

جهت خرید زیرانداز مسافرتی، صندلی مسافرتی و میز مسافرتی بهتر است. به صورت حضوری به فروشگاه هایی که در زمینه فروش لوازم مورد نیاز سفر فعالیت می کنند. مراجعه نمایید که از برترین فروشگاه خرید زیرانداز مسافرتی می توان به فروشگاه آرادویرا گروپ اشاره کرد. که دارای سال ها سابقه در زمینه فروش ملزومات سفر است و شما را در زمینه خرید ملزومات باکیفیت راهنمایی می کند.

در صورتی که امکان خرید حضوری برای شما وجود ندارد می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.aradviragroup.com از مدل های مختلف زیرانداز مسافرتی، صندلی مسافرتی و میز مسافرتی دیدن فرمایید و با توجه به نیاز خود خرید به صرفه ای را تجربه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *