تولیدی صندلی سفری

تولیدی صندلی سفری

تولیدی صندلی سفری ،برای این که بتوانید خاطره ای دل انگیز را از سفر خود به جای بگذارید به وسایل و لوازم مناسب برای گردش و سفر احتیاج دارید. از وسایل کاربردی که بیشترین استفاده را در سفرهای تفریحی و گردشی دارد می توان به صندلی مسافرتی اشاره کرد.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با تولیدی صندلی سفری آشنا سازیم و اطلاعاتی را در خصوص صندلی مسافرتی، میز مسافرتی و زیرانداز مسافرتی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

در صورتی که قصد مسافرت دارید اما از تجهیزات سفراطلاعاتی ندارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

اطلاعاتی در ارتباط یل صندلی مسافرتی

در طول سفر محصولات مختلفی وجود دارند که سبب می شود شما از گردش خود لذت کافی را ببرید که از پرمصرف ترین آن ها می توان به صندلی مسافرتی اشاره کرد. به دلیل کاربردهای مختلفی که این محصول دارد تولیدی صندلی سفری اقدام به تولید مدل های مختلفی از این محصول کرده اند و در تلاش هستند .که رضایت شما را در همه حال کسب کنند.

بهترین وسیله برای استراحت در طبیعت می توان  صندلی مسافرتی، میز مسافرتی و زیرانداز مسافرتی اشاره کرد. که فرد با خیالی راحت می توانید با تکیه بر آن ها از مناظر اطراف لذت ببرد.

همان طور که از نام صندلی های مسافرتی مشخص است برای تفریح از آن ها استفاده می کنند و در نتیجه باید قابلیت حمل و جا به جایی راحتی داشته باشند به همین منظور این محصولات را به صورت تاشو طراحی کرده اند که محیط کمی را اشغال کند.

از دیگر مزیت های استفاده از صندلی مسافرتی می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که فرد از گرفتن آن دچار خستگی نمی شود

مدل های مختلفی از صندلی مسافرتی و زیرانداز مسافرتی در سایت آراد ویرا گروپ وجود دارد که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

کاربردهای صندلی سفری

صندلی های مسافرتی که به آن صندلی پیک نیک نیز میگویند از وسایل ضروری برای سفر می باشد . به دلیل استفاده راحتی که دارند می توان از میز مسافرتی و صندلی مسافرتی در منزل نیز استفاده کرد.

شرکت های تولیدی صندلی مسافرتی در حال افزایش است و شاید دلیل آن هم فروش بالای این ملزومات باشد.

در بسیاری از منازل شاهد صندلی های کوچک هستیم که گاه افراد به اشتباه آن را با چهارپایه اشتباه می گیرند . در زمان مراجعه به پارک و نشستن در حیاط می توان از آن ها استفاده کرد.

با خرید صندلی مسافرتی شما می توانید نیاز خود در هر مکانی که هستید با توجه به شرایط خود برآورده سازید.

s

انواع صندلی مسافرتی

مدل های مختلفی از صندلی مسافرتی در بازار وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

در حالت کلی جنس این محصولات از آهن، پلاستیک و غیره می باشد و طرح های مختلفی از آن توسط تولیدی صندلی سفری به بازار وارد شده است. که هر کدام از مزایای خاص خود را دارند.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد مدل های مختلفی از این محصولات در بازارهستیم که کارایی مختلفی نیز با هم دارند. برای نمونه صندلی های ضربدری و صندلی مسافرتی مبله، دارای ظاهری متفاوت هستند اما کارایی آن ها یکسان است.

اگر شما در منزل خود دارای  بالکن یا حیاط هستید صندلی مسافرتی محصول کارآمد برای شما به حساب می آید وبه دلیل قابلیت جمع شوندگی که دارد. می توان از آن در محیط هایی که به ریلکس کردن و یا استراحت نیاز داشتید آن را کنار گذاشته و به دلیل جمع شوندیگی سریع و آسانی که دارد . آن را به راحتی جمع کنید بدون آن که فضای بسیاری را از محیط شما اشغال کند.

صندلی مسافرتی را می توان با توجه به جنس و طراحی که دارند به مدل های مختلفی چون مدل های زیر دسته بندی کرد:

مدل های مختلف صندلی مسافرتی با توجه به طراحی ظاهری

1-صندلی مسافرتی سایبان دار، این محصول به دلیل وجود سایبان در محیط های که سایانی وجود ندارد. بیشترین کاربرد را دارد طراحی این محصول به گونه ای است که می توان آن را به صندلی خود نصب کرد و شما را در برابر نور مستقیم محافظت می کند و در صورت تمایل می توانید سایبان را می توان از صندلی جدا کرد.

2-صندلی مسافرتی دسته دار، صندلی بدون دسته  به دلیل آویزان بودن دست ها موجبات ناراحتی شما را به دنبال دارد به همین دلیل بهتر است از صندلی مسافرتی دسته دار استفاده نمایید.

3-صندلی مسافرتی چند نفره، همان طور که از نام این محصول بر می آید این صندلی را می توان به صورت گروهی استفاده کرد . تنها مختص به یک نفر نیست و بیشترین کاربرد را برای مسافرت های گروهی دارد.

انواع صندلی مسافرتی با توجه به جنس بدنه

صندلی مسافرتی از جنس چوب

 صندلی های چوبی به دلیل زیبایی، مقاومت بالا و وزن سبک طرفدارن بسیاری دارد و قسمت نشیمنگاه آن نیز از چوب ساخته شده است . هیچ گونه الیاف و پارچه ای برای آن استفاده نشده است. توجه داشته باشید که چوب از اجزای اصلی این صندلی به حساب می آید و این ماده به آب حساس است و در صورتی که در معرض آب قرار بگیرد امکان پوسیدگی آن وجود دارد.

صندلی مسافرتی با بدنه پلاستیکی

گرانول پی وی سی ماده ای بسیار ارزان و مقاوم است و از مواد اولیه پلاستیک به شمار می آید. به دلیل کارایی بالایی دارد در بسیاری از مواقع در دسترس افراد است . این محصول هیچگونه محدودیتی در محل قرار گیری ندارد و به راحتی می توانید آن را شستشو دهید و در محیط هایی که رطوبت دارند منع استفاده ندارند.

صندلی مسافرتی با بدنه آهنی

آهن فلزی ارزان قیمت با مقاومت بسیار است و به دلیل میزان سفتی بالایی که دارد در قسمت نشیمنگاه آن از چرم و غیره استفاده می کنند.

صندلی مسافرتی فلزی

فلزی که برای این محصول استفاده می شود وزن سبکی دارد و ضد زنگ می باشد. توجه داشته باشید که این مدل صندلی مانند نمونه های گفته شده مقاومت بسیار بالایی ندارد.

مزایای استفاده از صندلی مسافرتی

هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید با توجه به کاربردی بودن آن به صرفه است.

‏تاشو بودن این محصولات سبب شده است فضای کمی را از محیط اشغال کند

وزنی سبک دارد که قابلیت حمل و نقل آن را آسان کرده است.

‏ در برخی از مدل های آن عایق مناسبی هست که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند.

‏ صندلی مسافرتی برای افرادی که در نواحی گردن و ستون فقرات مشکل دارند مناسب است و دردهای عظلانی را کاهش می دهد و شما در هنگام ‏نشستن و استراحت کردن درد کمتری را حس می کنید.

در زمان خرید صندلی سفری بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید؟

بسیاری از افراد با نشستن بر روی زمین مشکل دارند و باید برای نشستن حتما از صندلی استفاده کنند. در این میان بهترین راهکار برای این مدل افراد خرید صندلی مسافرتی است و برای آن که خریدی مطمئن را تجربه کنند بهتر است در زمان خرید به نکاتی توجه داشته باشید.

از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید این محصولات باید به آن توجه داشته باشید وزن و ابعاد آن ها است و در عین سبک بودن باید مقاومت بالایی داشته باشد و به راحتی نشکند.

از دیگر نکات مهم می توان به جنس بدنه صندلی مسافرتی اشاره کرد که می تواند فلزی، آهنی یا چوبی باشد . شما با توجه به نیاز و محیطی که قرار است از این محصول استفاده کنید متفاوت است.

صندلی مسافرتی را مطابق با وزن خود خریداری کنید (میزان وزنی که صندلی میتواند تحمل کند)

به روکش صندلی مسافرتی توجه داشته باشید که می تواند از برزنت، چرم، پارچه یا نایلون باشد.

محصول خریداری شده باید قابلیت شستشو داشته باشد.

قیمت صندلی مسافرتی

به دلیل نوسانات اخیر بازار برای میز مسافرتی، صندلی مسافرتی و زیرانداز مسافرتی نمی توان قیمت ثابتی را عنوان کرد اما عواملی هستند. که می توانند به صورت مستقیم بر بهای تمام شده این محصولات تاثیر گذار باشند که از مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس بدنه، که می تواند فلزی، آهنی، پلاستیکی و چوبی باشد. صندلی های پلاستیکی قیمت کمتری در مقایسه با نمونه های دیگر دارد.

برند تولیدی صندلی سفری، هر چه برند تولید کننده شناخته شده تر باشد قیمت این محصولات نیز بیشتر است.

ظرفیت صندلی مسافرتی، صندلی های مسافرتی دارای ظرفیت یک تا چهار نفره هستند که به طبع با افزایش ظرفیت قیمت آن ها نیز دستخوش تغییر می شود.

سخن پایانی

صندلی مسافرتی در مکان های مختلفی کاربرد دارد و بهترین گزینه برای محیط های کوچک به شمار می آید و به دلیل قابلیت های مختلفی که دارد. طرفداران بسیاری را ازآن خود کرده است و شما با صرف هزینه مناسب می توانید صاحب صندلی مسافرتی باکیفیت شوید.

در صورتی که قصد خرید صندلی مسافرتی، میز مسافرتی و زیرانداز مسافرتی دارید. اما فروشگاهی که این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت به صرفه در اختیار شما قرار دهد. سراغ ندارید می توانید به فروشگاه اینترنتی آراد ویرا گروپ مراجعه نمایید و از مدل های مختلف وسایل مسافرتی این مجموعه دیدن نماید. خرید خود را با توجه به بودجه و نیاز خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *