تولیدی زیرانداز مسافرتی

تولیدی زیرانداز مسافرتی

تولیدی زیرانداز مسافرتی

زیرانداز های مسافرتی جزو لوازمی هستند که در زمان جمع آوری وسایل مورد نیاز سفر پیش از هر چیز به آنها اهمیت می دهیم. کاربرد های بسیار مهمی که این محصولات دارند، موجب ایجاد تعداد زیادی تولیدی زیرانداز مسافرتی در سطح کشور شده است.

هنگام سفر به طبیعت، کوهستان، دریا، جنگل و … لوازم بسیار زیادی وجود دارد که لازم است با خود به سفر ببریم، اما در این میان پیش از هر چیز وجود یک زیرانداز مسافرتی با کیفیت و مناسب می تواند بخش مهمی از مشکلات سفر را برای ما حل کند.

با توجه به نیاز روز افزون بازار به این محصولات تولید کنندگان برای تامین نیاز داخلی به این محصولات و همچنین کسب درآمد در سرتاسر ایران اقدام به راه اندازی تولیدی زیرانداز مسافرتی کرده اند.

تولیدی های زیرانداز مسافرتی تهران، شیراز، اصفهان و کرج با تولید انواع مختلف زیرانداز های مسافرتی با بالاترین درجه ی کیفیت و عرضه ی آنها از طریق سایت معتبر ویرا حصیر با مناسب ترین قیمت در این میان توانسته اند کمک شایانی به تامین نیاز کشور به این محصولات بنمایند.

برای آنکه بیشتر با زیرانداز های مسافرتی و انواع آنها آشنا شوید، همچنین شرایط خرید از تولیدی را بدانید، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را برای خرید از تولیدی های معتبر زیرانداز های مسافرتی راهنمایی کنیم.

انواع مختلف زیرانداز های مسافرتی

زیرانداز های مسافرتی با توجه به اینکه بسیار مورد استفاده ی افراد قرار می گیرند و در شرایط متفاوت و همچنین در مکان های مختلف کاربرد دارند. برای آنکه در هر مکان و زمانی عملکرد بهتری داشته باشند دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلف زیرانداز های مسافرتی با توجه به جنس و کاربردی که دارند، متفاوت هستند. زیرانداز های مسافرتی بر اساس جنس به چند دسته ی زیرانداز حصیری، زیرانداز جاجیمی، زیرانداز برزنتی و … تقسیم می شوند.

همچنین انواع مختلف زیرانداز مسافرتی بر اساس کاربرد عبارتند از: زیرانداز ورزشی، زیرانداز کوهنوردی، زیرانداز ضد آب و …

از انواع مختلف زیرانداز مسافرتی می توانید در هر زمان و مکانی به آسانی استفاده کنید. برای آنکه انواع مختلف این محصولات را به قیمت درب تولیدی زیرانداز مسافرتی تهیه کنید، لازم نیست حتما به درب تولیدی مراجعه کنید، بلکه می توانید با استفاده از سایت ویرا حصیر به صورت آنلاین این محصولات را با قیمت تولیدی تهیه کنید و دیگر نگران واسطه ها نباشید.

قیمت کالا ها در تولیدی زیرانداز مسافرتی

قیمت هر محصولی به خصوص زیرانداز بی شم به عوامل گوناگونی بستگی دارد. این عوامل شامل، نوسانات بازار، قیمت و کیفیت مواد اولیه، انصاف تولید کننده، تعداد واسطه های فروش، برند کالا و … می باشند.

قیمت کالا ها در تولیدی زیرانداز مسافرتی بسیار مناسب است. به چند دلیل! اول اینکه خرید مستقیم از تولیدی موجب حذف واسطه ها می گردد و مسلما قیمت کالا کاهش میابد. دوم اینکه با توجه به این موضوع که زیرانداز های مسافرتی در تولیدی های اصفهان، تهران، شیراز و کرج به صورت ماشینی و بدون دخالت دست بافته می شوند. طبیعتاً زمان و هزینه ی کمتری در روند تولید آنها صرف می شود و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارند.

البته هنگام خرید از تولیدی باید توجه داشته باشید که کیفیت محصولات نیز در قیمت آنها نقش اساسی دارد. بنابراین از آنجایی که ممکن است با خرید محصول ارزان شما عزیزان با عدم کیفیت مواجهه شوید یک نکته در اینجا حائز اهمیت است.

هنگام خرید حتما از تولیدی هایی خریداری کنید که کالا های خود را ضمانت می کنند. ویرا حصیر یک سایت معتبر در زمینه ی فروش انواع مختلف زیرانداز مسافرتی است که تمامی محصولات خود را به مدت یکسال پس از فروش ضمانت می کند. تا خریداران عزیز از بابت کیفیت نگرانی نداشته باشند.

قیمت زیرانداز

دستگاه های تولید انواع مختلف زیرانداز مسافرتی

همانطور که می دانید امروزه دیگر تولید زیرانداز های مسافرتی به صورت دستباف اصلا به صرفه نیست. بلکه این زیرانداز ها امروزه با استفاده از دستگاه ها و ماشین های بافندگی و بدون دخالت دست در تولیدی زیرانداز مسافرتی  بافته می شوند.

برای تولید زیرانداز های مسافرتی از الیاف مختلف طبیعی و مصنوعی مانند: پشم، کرک، پنبه، پلاستیک و … استفاده می شود که هر کدام قیمت مختلفی دارند. لازم به ذکر است که زیرانداز های مسافرتی ماشینی امروزی نه تنها تولید به صرفه تری نسبت به زیرانداز های سنتی دارند بلکه از کیفیت مطلوب نری نیز برخوردار هستند.

در واقع زیرانداز های مسافرتی ماشینی به دلیل پیشرفت های که امروزه علم و صنعت داشته است دارای بافت بسیار ریزتری نسبت به زیرانداز های مسافرتی سنتی هستند و در نتیجه تراکم بالاتری دارند. همانطور که شما عزیزان نیز می دانید هر چه تراکم زیراندازی بالا تر باشد دارای دوام و طول عمر بالاتری نیز است.

برای تهیه ی این محصولات می توانید به یک تولیدی زیرانداز مسافرتی معتبر مراجعه کنید. بهترین و با کیفیت ترین زیرانداز های مسافرتی ماشینی را می توانید از تولیدی های اصفهان، تهران، شیراز و کرج از طریق سایت ویرا حصیر خریداری کنید.

این تولیدی ها با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و با استفاده از بهترین مواد اولیه اقدام به تولید با کیفیت ترین زیرانداز ها کرده اند . در نتیجه محصولات خود را با نازلترین قیمت ها در اختیار خریداران عزیز قرار داده اند.

کاربرد های زیرانداز مسافرتی

همانطور که از اسم زیرانداز مسافرتی پیداست، کاربرد اساسی این محصولات در مسافرت هاست. در واقع از زیرانداز مسافرتی به عنوان یک پوشش برای پهن کردن بر روی زمین در مسافرت ها و نشستن بر روی آن استفاده می شود.

زیرانداز مسافرتی را می توان کف چادر های مسافرتی پهن کرد و برای استراحت کردن از آن استفاده نمود. اما این محصولات با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارند می توانند به عنوان فرش برای انباری ها، راهرو ها و همچنین از انواع ضد آب آنها می توان برای آشپزخانه نیز استفاده کرد.

زیرانداز های مسافرتی برای نشستن در حیاط منازل و پارک ها نیز بسیار مناسب هستند. همچنین اگر در حیاط منازل و یا خانه باغ های خود آلاچیق دارید می توانید از یک زیرانداز مسافرتی برای فرش کردن آلاچیق های تان استفاده کنید.

هنگام خرید زیرانداز مسافرتی لازم است به ابعاد این محصولات نیز دقت کنید و آن را با توجه به تعداد اعضای خانواده خود تهیه کنید. اگر خانواده ی شما کم جمعیت است زیرانداز های مسافرتی ۴ متری و ۶ متری می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اما اگر خانواده پر جمعیتی دارید و یا اینکه در مسافرت ها شلوغ هستید می توانید زیرانداز مسافرتی ۹ متری و یا ۱۲ متری تهیه کنید.

در واقع از زیرانداز های مسافرتی می توانید در تمامی سفر ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هنگام خرید این محصولات از تولیدی زیرانداز مسافرتی به سبکی و قابلیت جمع شدن این محصولات دقت کنید تا هنگام حمل و جا به جایی آنها دچار مشکل نشوید.

مراحل تولید زیرانداز های مسافرتی

از آنجایی که این محصولات در طی روند خاصی تولید می شوند برای افرادی که قصد خرید این محصولات را دارند. بی شک آشنایی با مراحل تولید آنها در تولیدی زیرانداز مسافرتی می تواند بسیار مفید باشد.

در روند تولید این محصولات در تولیدی زیرانداز مسافرتی در اصفهان، تهران، شیراز و کرج ابتدا مواد اولیه و نخ های بافندگی از کارخانه های تولید نخ تهیه می شود. همچنین در مرحله ی بعدی نخ ها توسط کادر حرفه ای چله پیچی می شوند . سپس توسط دستگاه ها و ماشین آلات بافندگی پیشرفته ی صنعتی این محصولات بافته می شوند.

در مرحله ی چله پیچی این امکان وجود دارد که از ۲۵۰ رنگ مختلف با توجه به طراحی های گوناگون زیرانداز ها استفاده شود. ترکیب این رنگ ها در چله پیچی در واقع همان ترکیب رنگی است که در محصول نهایی مشاهده می شود.

تنوع طرح و رنگ زیرانداز های مسافرتی بسیار زیاد است و تقریبا می توانند نیاز هر خریداری با هر سلیقه ای را رفع کنند. در نهایت پس از اتمام مراحل بافت زیرانداز ها توسط کارشناسان خبره ارزیابی می شوند و پس از تایید نهایی به بازار های فروش عرضه می گردند.

برای مشاهده ی انواع مختلف طرح و رنگ زیرانداز های مسافرتی با ابعاد متفاوت می توانید وارد سایت ویرا حصیر شوید.

خرید مستقیم از تولیدی زیرانداز مسافرتی

همانطور که قبلاً نیز به آن اشاره شد خرید این کالا های پر کاربرد از تولیدی زیرانداز مسافرتی می تواند بسیار به صرفه تر باشد. اما با وجود سایت های معتبری چون ویرا حصیر امروزه دیگر نیازی به مراجعه به درب تولیدی ندارید.

به راحتی و با یک سرچ ساده می توانید وارد سایت ویرا حصیر شوید و پس از مشاهده ی تصاویر زیرانداز ها و اطلاع دقیق از قیمت ها اقدام به خرید این محصولات کنید. پس از آنکه شما عزیزان سفارش خود را ثبت کردید. کارشناسان ما در ویرا حصیر در کمترین زمان ممکن از طریق پست پیشتاز محصولات را به دست شما عزیزان می رسانند.

ویرا حصیر در واقع یک رابط میان خریداران محترم و تولیدی زیرانداز مسافرتی می باشد. که با تهیه ی با کیفیت ترین زیرانداز ها از معتبر ترین تولیدی ها و همچنین با ارایه ی مناسب ترین قیمت ها توانسته است در سال های اخیر رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

در صورتی که خریداران عزیز قصد راه اندازی کسب و کار از طریق فروش زیرانداز های مسافرتی را دارند . نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارند می توانند با تیم پشتیبانی ویرا حصیر تماس حاصل بفرمایند. همکاران ما در تیم پشتیبانی ویرا حصیر به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. با خرید عمده ی زیرانداز های مسافرتی از ویرا حصیر می توانید شامل دریافت تخفیفات ویژه ی ویرا حصیر نیز بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *